poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Czy poznaliście już Wandę?

Drugi poniedziałek sierpnia-kolejna lipcowa sukienka do pokazania!
Dziś chciałabym przedstawić Wam Wandę od Wardrobe by me. 


To wykrój z kopertową górą, dwoma paskami do przewiązania w talii i sześcioma klinami składającymi się na dół tej sukienki. Całość ma w sobie tyle wdzięku i uroku, że nie mogłam się jej oprzeć. A kiedy w Outlecie zobaczyłam ten jersey w pięknej czerwieni-wiedziałam, że stworzy z Wandą idealny duet! No i jak się okazało-nie pomyliłam się!


Uszyłam ją w wersji letniej-bez rękawów, ale w wykroju macie aż pięć długości do wyboru. Mam już też przygotowaną (czyt.: pociętą tkaninę) opcję jesienną, do wysokich kozaków, z długim rękawem i w grafitowym kolorze. Myślę też, że dzięki rękawom i kolorowi, sukienka stanie się bardziej elegancka. Ktoś ostatnio mi powiedział, że ta czerwona wersja jest taka „weselna”-do tej pory się zastanawiam czy była to obelga?;) Ale powiem Wam szczerze, że kiedy tylko zakładam na siebie tę sukienkę-zaczynam się świetnie bawić, prawie jak na weselu! I czuję się w niej rewelacyjnie, a jak śpiewał kiedyś Fisz😉


To bardzo fajna sukienka, jeśli szukacie projektu, który zawsze się uda, zawsze zaowocuje efektem „WOW” i nie będzie wymagał od Was poświęcenia zbyt dużej ilości czasu. Trochę z pazurem, ale też klasycznie elegancka. Z racji tego, że tylko dekolt jest kopertowy, a dół składa się w całości ze zszytych ze sobą klinów-macie duże pole do popisu, jeśli chodzi o łączenie kolorów i wzorów. Możecie miksować kliny, górę z dołem, rękawy i paski-co Wam tylko w Waszej patchworkowej duszy zagra.


Nie był to mój pierwszy wykrój od WBM, mam Wam jeszcze do pokazania inne sukienki i bluzki od nich - ale wszystko w swoim czasie! Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie nawiązała kontaktu z właścicielką firmy-Christiną. Dlaczego o tym wspominam? Bo kilka moich realizacji, doprowadziło do nawiązania współpracy między Akademią Dobrego Szycia, a WBM<3 Dzięki temu, już na dniach, będę mogła Was zaprosić na nasze pierwsze, wspólne warsztaty. Czy znajdą się jacyś chętni?

Stay tuned!




4 komentarze:

  1. Moim zdaniem wygladasz w tej sukience bardzo radośnie i dziewczęco. Idealnie dobrany kolor i fason.
    PS. Jestem pierwsza na Twoje warsztaty! Tym bardziej, że bardzo lubię wykroje WBM :) sama szyłam Wandę, ale popełniłam błąd: wybrałam malinową dresówkę, jednak kompletnie nie czuję się w tym kolorze, choć w samej sukience wyglądam bardzo fajnie. No i co za tym idzie sukienka trafiła w „dobre ręce” , a ja zostałam z niczym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Ale to jest piękne! Cudowny wykroj, mam przepiękny Jersey w szafirowym kolorze i chyba właśnie na tę sukienkę do zużyję :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij jeszcze na Mirri od WBM-jest równie urocza <3 i pochwal się jak już coś uszyjesz;)

      Usuń